Ř1, D6: Když je Doký s přáteli v herně, najdou hračku žirafky uvězněnou v nádrži s jeřábem. Henry přinese svůj zbrusu nový teleskop na hraní, Auroru, k Doký, aby spolu mohli pozorovat meteorický roj.