Sex and the City Are We Sluts?
S3, E6: Samantha's late-night visitors are seen as the cause when an old woman in her apartment building is robbed. Miranda finds out that she has an STD. Carrie learns that romance isn't dead when Aidan decides to wait until the time is right to do the much-anticipated deed.