Ř1, D6: Nová řada oblečení Charli a Dixie je téměř hotová, ale Charliino pracovní vyčerpání si vybírá svou daň. Dixie vytáhne Charli před jejími narozeninami na nákupy, ale když se objeví paparazzi, všechno se rychle zvrtne.