Desperate Housewives Art Isn't Easy
S4, E5: Bob and Lee's front-yard water sculpture prompts the neighborhood association into action; Edie finds out about the affair Carlos is having with Gaby; the Solises' former gardener, John (Jesse Metcalfe), wants to rekindle his romance with Gaby.