A Sister's All You Need As Long as It's Research
S1, E3: Itsuki, Nayuta, and Miyako decide to escape the cold by going to Okinawa where they visit a remote island so Itsuki can do some research. Meanwhile, Nayuta decides to flail around naked in the water, and Miyako eventually joins in as well.