S3, E3: Rusty (guest star Don Most) and Rose (guest star Valerie Mahaffey) Pillsbury pay Emma a visit and we get a sneak peek into her deep rooted issues. Meanwhile, Mike Chang struggles with his grades and his parents (guest stars Keong Sim and Tamlyn Tomita) step in to make sure he stays on track. Musical performances include “Spotlight”, “Run The World (Girls)”, “Cool”, “It’s All Over”, “Out Here On My Own” and “Fix You”.