Madam Secretary Baby Steps
S5, E7: Vice President Teresa Hurst asks Elizabeth for help when the surrogate carrying her grandchild is arrested for human trafficking; Henry suspects Stevie is being followed; Blake deals with the demands of Japanese gardeners.