Ř16, D2: Lékaři operují muže, který naboural do Maggiina auta. Owen, který se vrátil z otcovské dovolené, má potíže s Tomovou novou pozicí; to, že byla Meredith nedávno vyhozena, jí nezabrání v tom, aby diagnostikovala lidi kolem. Richard a Alex začínají znovu, a není to snadné.