Ř1, D1: Ve víru mánie okolo Messiho se Miami a LA Galaxy chystají na náročnou zkoušku v samém úvodu sezóny. Riqui Puig se rozpovídá o tom, jaký tlak s sebou nesou hvězdná očekávání.