Ř1, D13: Rosewoodovo partnerství s Villovou čelí nejisté budoucnosti, když se spojuje s nováčkem u policie východního Miami, se kterým má společnou minulost. Zatímco Villová a její nový partner vyšetřují smrt zubaře na předměstí, který provozoval úspěšný drogový podnik, Rosewood se nemůže zbavit pocitu, že jeho „náhradník“ ví o pochybných obchodech oběti víc, než dává najevo. Mezitím je přivolána nová soudní lékařka, doktorka Anita Eubanksová, aby pomohla s vyšetřováním, a Hornstockova nejistota brání v jeho schopnosti zvládnout mediální stránku případu a nutí ho obrátit se o pomoc na nepravděpodobný zdroj.