Basketball The Office
S1, E5: Michael (Steve Carell) and select members of the office staff prepare for a game of basketball against the workers in the warehouse. Overly confident about his team's ability, Michael trash-talks his opponents and he makes a bet - the losing team has to work Saturday. During the game, Jim (John Krasinski) shows off to impress Pam (Jenna Fischer), whose fiancé is on the opposing team. B.J. Novak also stars.