New Girl Basketsball
S3, E12: Jess does a full-court press to solidify her friendship with Coach. But Nick goes on defense when they bond over his rival basketball team. Meanwhile, Schmidt is assigned to mentor a much older new hire at work and Winston discovers a new career path.