Prison Break Behind the Eyes
S5, E9: Dangerous threats keep Michael and Lincoln fighting to protect Sara and Mike. Meanwhile, Poseidon continues to try and outsmart Michael and the rest of the gang, which leads them to the ultimate showdown, and not everyone makes it out alive.