Fellow Travelers Beyond Measure
S1, E6: It's 1968 and Tim's an anti-war protester sought by the FBI; Hawk and Lucy have two children and a country house; out of touch for years, Hawk wants Tim back in his life and Tim - on his way to becoming a priest - can't resist Hawk's charms.