S4, E12: The glee club puts together a calendar photo shoot to raise money as they head into Regionals. Meanwhile, Rachel wins a part in a student art film, but the role poses a moral dilemma. Musical performances include “Torn”, “Centerfold”, “Hot In Herre”, “A Thousand Years”, “Let Me Love You” and “Love Song".