Bionická house party
Ř3, D23: Davenport je po bitvě v kritickém stavu. Aby jej zachránil, musí Leo riskovat svůj život v nebezpečném procesu. Mezitím bývalí Kranovi bioničtí vojáci následují Adama domů.