Bitchcraft
S3, E1: A young girl, Zoe, is shattered to discover she possesses a strange genetic affliction tracing back to the dark days of Salem. Zoe is whisked away to Miss Robichaux’s Academy for Exceptional Young Ladies, a mysterious school in New Orleans devoted to safeguarding the few remaining descendants who share this unique bloodline. Harboring a secret agenda, Fiona Goode, the most powerful witch of their generation, returns to town, reigniting old rivalries with the Coven’s deadly enemies, the Voodoo.