Arifureta: From Commonplace to World's Strongest Black and White
S2, E3: Hajime completes the grueling trial at the end of the Grand Gruen Volcano labyrinth, but at that exact moment, Freid, a demon commander, launches a surprise attack; Hajime is heavily injured, and a desperate battle begins.