The Vampire Diaries Black Hole Sun
S6, E4: When Damon and Bonnie realize that uncovering a time in Damon’s past may provide clues to finding their way home, Damon is forced to relive one of the worst days of his life. After an awkward run-in with Jo (recurring guest star Jodi Lyn O’Keefe) at the hospital, Alaric steps in to help Jeremy get his life together and cope with the loss of Bonnie. Elsewhere, Stefan attempts to show Elena what it’s like to start over and create a new identity, while an unsuspecting Matt finds himself in a disturbing situation when Tripp (recurring guest star Colin Ferguson) lets him in on a dark secret. Lastly, Stefan, who is desperate to regain some normalcy in his life, is stunned when an unexpected visitor shows up.