Blood Drive
S2, E6: After an influx of patents at the C.U.R.E. institute, Dean Munsch and Chanel organize a blood drive to solve the hospital’s severe shortage. Meanwhile, Nurse Hoffel sets a plan of revenge in motion, Hester finds a way to join the hospital’s staff and a shocking revelation involving The Green Meanie occurs.