Ř1, D6: Případ je uzavřen a vyšetřování se zastaví. Rita se připravuje na návrat do Londýna. Zdá se, že je po všem, a všichni si můžou vydechnout. Právě když se do jejich domovů vrací klid, nečekané policejní zatčení a nález nových důkazů přimějí Ritu odložit plány a konečně ji dovedou k pravdě staré 25 let.