Blue Swan
S1, E3: As Covid ravages the North Division schedule, the Leafs double down their efforts to stay safe; Galchenyuk joins the team; while Freddie Andersen struggles, Jack Campbell chases down NHL history; Dubas and others prep for the trade deadline.