Prison Break Bluff
S1, E18: Transferred to the psych ward, Michael tries to clear Haywire's head and jog his memory of the missing piece of the blueprint tattoo; Bellick wants to auction off Michael's cell to the highest bidder; C-Note and T-Bag must team up in a high-stakes poker game, while Sucre's cousin Manche seems to hold all the cards.