Boardwalk Empire Boardwalk Empire
S1, E1: Atlantic City's treasurer condemns alcohol; a housewife approaches Nucky about getting her husband a job; Nucky tells his ward bosses about the opportunity to profit from selling bootleg liquor; Jimmy makes an alliance.