Bodyguard of Lies
S2, E14: While preparing for battle, Clarke and Lexa have a heated discussion. Desperate for help, Raven has Wick summoned to the engineering room. Jaha and Murphy encounter a perilous roadblock. Meanwhile, at Mount Weather, Bellamy is in a race against time.