S2, E2: A new patient with a hideous ailment visits the hospital in hope of a cure, but finds a love interest instead. Meanwhile, Chad returns to win Chanel back and, in the process, discovers a dark secret of Brock’s. Then, after another run-in with the killer, Munsch enlists the help of new Quantico special agent Denise Hemphill.