Ř16, D5: Meredith čeká soudní slyšení, protože vynechala veřejně prospěšné práce. Baileyová a Jo mají pacienta, o němž si Jo uvědomí, že přichází z léčebny. Richard a Gemma spolu snídají a věci se zvrtnou.