Arrow Brothers and Sisters
S7, E14: After months of covertly pursuing Dante, Diggle and Lyla finally have a solid lead on the elusive terrorist, so they deploy the ARGUS Ghost Initiative to apprehend him. Meanwhile, Oliver tries to bond with Emiko.