Prison Break Buried
S2, E7: Lincoln is determined to reunite with LJ, who is suspicious of his good fortune in Arizona; Michael, C-Note, Sucre and T-Bag’s hunt for buried treasure finally pays off; Kellerman has a change of heart just as Sarah is targeted by The Company; and Mahone forces Tweener to make a deadly choice.