Burning House of Love
S1, E7: Sookie's painful childhood revelation about her Uncle Bartlett spurs Bill into action. Despite her skepticism, Tara agrees to pay for an exorcism to purge a demon out of Lettie Mae. In search of V juice, Jason travels to Fangtasia, where he bonds with an adventurous young woman named Amy. A trio of rednecks decide to exact vigilante justice on a pack of vampires who crashed Merlotte's in search of their wayward mate, Bill.