Burning Up The Real Housewives of New York City
S13, E2: To celebrate being reunited after a long quarantine, Ramona invites the ladies to the Hamptons; Luann overshares details about her new man with Sonja; Leah hosts a Burning Man party, where the group learns devastating news during a healing session.