Ř1, D1: El Paso bylo kdysi součástí Mexika. Jeho poloha na hranicích určuje identitu regionu a komplikovanost americké politické situace. Padma se tímto pohraničním městem doslova prokousává a zároveň objevuje původ jedné z nejoblíbenějších amerických kuchyní.