Bust Out
S2, E10: Richie meets with Tony to complain about his end of the garbage business, then meets with Junior to complain about Tony. Later, Tony orchestrates the 'planned bankruptcy' of David Scatino's sporting-goods store while Scatino's wife introduces Carmela to her handsome widowed brother.