Raising Hope Candy Wars
S3, E7: When Natesville holds its annual Thanksgiving Radish Harvest Festival, Jimmy is determined to sell the most candy bars around town, so that Hope can ride atop the town’s Thanksgiving Day float. But when Jimmy doesn’t sell enough to win the contest, Virginia and Maw Maw unveil a dark, mafia-inspired family secret that could lead the Chances to victory.