Shameless Carl's First Sentencing
S5, E9: Frank goes to see his uptight doctor, Bianca (guest star BOJANA NOVAKOVIC), for a wound checkup, but Bianca is falling apart after receiving a grim cancer diagnosis. So when Frank learns that Bianca hasn't 'truly lived,' he agrees to be her tour guide to the seedier side of life.