Back on the Record With Bob Costas Časť 3
S1, E3: NBA player Carmelo Anthony; Rasheda Ali, daughter of boxer Muhammad Ali, and filmmaker Ken Burns; a roundtable discussion with Michele Roberts and DeMaurice Smith, executive directors of the NBPA and NFLPA, respectively.