Caveat Emptor: Buyer Beware The Lady and the Dale
S1, E2: With Liz at the helm, the 20th Century Motor Car Company launches The Dale, which soon rises in popularity; investigative reporters question the operation, leading to government attempts to reign in sales practices and a fatal shooting.