Ř1, D5: V této epizodě pořadu Nature Boom Time se Charlie a jeho tým vydávají s kamerami pod vodu, aby prozkoumali chaluhový les v Kalifornii. Plavte s nimi a zjistěte, jak spolu zvířata a chaluhy v tomto podmořském ekosystému žijí.