One Tree Hill Champagne for My Real Friends, Real Pain for My Sham Friends
S3, E7: As the fantasy draft dates begin, Brooke finds herself on an unusual double date, while Lucas gets closer to Rachel (recurring guest star DANNEEL HARRIS). Mouth spends time with an old friend, and Peyton regrets choices she has made. Karen and Deb take their campaigning to new heights. Series star PAUL JOHANSSON directed the episode.