Ř1, D1: Když se Carlos Ghosn ujme kontroly nad Renaultem a Nissanem, jeho ambiciózní plán dosáhne neuvěřitelného úspěchu. Ač je jeho hvězda na vzestupu, objevují se první trhliny.