The Last Movie Stars Chapter Six: Luck Is an Art
S1, E6: In the wake of their son's death, Joanne enters a career renaissance while Paul dives deeper into the high-stakes world of car racing; the couple find solace in charitable work through their company Newman's Own and enter their twilight years.