Pretty Little Liars: Original Sin Chapter Three: Aftermath
S1, E3: In the wake of Spirit Week's deadly aftermath, Imogen attempts to connect the dots between her former BFF, her deceased mother, and the mysterious "A;" as Sheriff Beasley closes in, the fate of the friend group hangs in the balance.