S2, E4: When Colleen teaches Matt her frugal ways, he gets hooked when he realizes how much saving money turns her on. Also, Tim attempts to fire Heather from her receptionist position at his office, John tries to break Sophia's fear of flying by taking her for a quick flight on a small plane, and Jen plans a quiet affair for Lark's first birthday, until the family takes over the celebration.