Cheatty Cheatty Bang Bang Veronica Mars
S2, E3: Beaver believes that his sexy stepmother Kendall (recurring guest star CHARISMA CARPENTER) is cheating on his father so he hires Veronica to investigate the situation--but neither is prepared for what they find. While Keith and Alicia (recurring guest star ERICA GIMPEL) vacation in Chicago Wallace begins to date Jackie although Veronica isn't a big fan of Wallace's new girlfriend. Later at Logan's house Veronica learns something that changes everything she thinks she knows about the town's recent tragedy.