World Trigger Chika Amatori’s Side Effect
S1, E6: Yuichi and Osamu's critical mission to investigate the abnormal gate puts a lot of pressure on Osamu. Meanwhile, Yuma follows Replica’s advice and conducts an investigation of his own. The next morning, Osamu and Yuichi have a fateful meeting with Yuma...