Chilly Apothecary
S1, E2: Maomao tries to settle into her promotion to lady-in-waiting and food taster, but struggles to fend off both boredom and the overly-familiar Jinshi; that is, until she gets an assignment of her dreams: to concoct an aphrodisiac.