Ancient China From Above China's Pompeii
S1, E3: Dr. Allan Maca and his team explore an ancient megacity, the biggest on the planet 4,000 years ago that mysteriously disappeared — a place where the people created Maya-like carvings and humans were sacrificed on an unprecedented scale. Discovering this lost civilization changes everything known about the origins of China, prompting Dr. Allan and his team to solve the mystery.