Robot Chicken Chipotle Miserables
S7, E19: The Robot Chicken writers imagine where the Velociraptors from Jurassic Park learned to be so cleaver, the Bop It toy has a mind of its own, Mr. and Ms. Pac-Man have a ghostly encounter, and as the season comes to an end will we see the cancellation of Robot Chicken...again?