Super Duper Bunny League Chocolate Bunnies!; Clock-A-Doodle-Doo!
S1, E3: Annabelle saves Easter from a villain with a chip on his shoulder; when Bex zaps her new alarm clock, it turns into a roving rooster, threatening to destroy the city.