The Resident Choice Words
S3, E5: After a plane crashes in Atlanta, Devon is overcome by guilt at the thought that he could have prevented it; Adaku returns to ask Mina a big favor; Conrad and Nic consider risking it all to investigate a drug that might be linked to Jessie's death.